فلزیاب

Wiki Article

این نرم افزار برای گوشی شما به شما این امکان را می دهد که به جستجوی اجسام مختلف ساخته شده از فلز بپردازید این برنامه به دستگاه های الکترونیکی و اشیاء فلزی واکنش نشان می دهد.

شرکت فلزیاب اطلس با هدف گسترش دانش فلزیاب و فلزیابی از دیر باز اقدام به فروش و آموزش انواع سیستم های معتبر کرده است.

اگر تمایل به خرید دستگاه با واحد پول تومان را دارید، می‌توانید معادل دلار فوق را به تومان تبدیل کرده و سپس اقدام به خرید نمائید.

این سیگنال می تواند به صورت یک هشدار صوتی یا تصویری باشد و هر چه به جسم فلزی نزدیکتر شوید، سیگنال قوی تر می شود. به این ترتیب از فلزیاب ها برای تشخیص اجسام فلزی استفاده می شود. به طور گسترده در مناطقی مانند غربالگری های امنیتی در فرودگاه ها، کاوش های باستان شناسی، فعالیت های معدن، گنج یابی استفاده می شوند.

علاوه بر این، در برنامه، می توانید نکاتی را در مورد استفاده از نرم فلزیاب افزار در مکان های مختلف، به عنوان مثال، در اتاق خواب، حمام، و بیرون دریافت کنید.

فلزیاب ونکویش ۵۴۰ پرو دارای دو کویل ضد آب است که یکی ۸ اینچ و دیگری ۱۲ اینچ است. این کویلها به کاربر امکان میدهند که در زمینهای مختلف و با عمقهای متفاوت کاوش کند.

در غیر اینصورت مشکل دستگاه توسط پشتیبانی شرکت برطرف خواهد شد.

خرید طلایاب با قیمتی مقرون به صرفه و همزمان امکان پذیر است

ما در این پست قصد داریم جدیدترین و بروزترین نرخ قیمت انواع دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج یاب را در اختیارتان قرار دهیم.

لیست قیمت فلزیاب و گنج یاب نیز به ویژگی های فنی طلایاب مربوط می شود که به نوبه خود به عوامل قبلی مربوط می شود.

تمامی امکانات درج شده واقعی بوده و با تست در ساروج و صخره به دست مشتری ارائه میگردد.

مشتریان حضوری به هنگام تحویل گرفتن دستگاه، نحوه کار کردن با دستگاه را به صورت صفر تا صد آموزش خواهند دید، هنگام آموزش دیدن کار با دستگاه، مشتریان می‌توانند فیلم بگیرند تا بعدا در صورت لزوم فیلم را مجددا مشاهده کنند.

درصورتی که تمام قطعات برای ساخت گنج یاب دستی در منزل را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید، با پرداخت مبلغی بین ۱۰۰ الی ۵۰۰ هزارتومان می‌توانید فلزیاب حرفه ای دستی بسازید.

در کلیپ آموزشی، نحوه کار کردن با دستگاه از صفر تا صد به صورت کاملا واضح توضیح داده شده است.

Report this wiki page